perjantai 18. toukokuuta 2007

ARVONTA



Eilen illalla myöhään käväisin kurkkaamassa oliko tullut mahdollisesti kommentteja. Helmis kertoi kommentissaan yllätysuutisen, että olen voittanut Myssyviikkojen arvonnassa iran lahjoittaman palkinnon.

Vähänkös minua nolottaa (siis oikeasti ihan reippaasti), kun en edes saanut yhtään mitään valmiiksi. Suunnitelmia oli kyllä, mutta tiedättehän te jo, mihin neulomisaikani hupenee...

Minulla oli jotain muutakin jutusteltavaa, mutta 13v innostui tekemään pitsaa. Hän käy tuossa vieressäni kipon kanssa kyselemässä vähän väliä, joten ajatukseni katkeaa koko ajan. No, saadaan ainakin iltapalaa. :D Minä vietin iltapäivän töiden jälkeen kasvihuoneessa siirrellen taimia isompiin astioihin, enkä olisi viitsinyt enää paljon keittiössä hääriäkään.

Kiitos Kirsij neuvostasi ja kehuistasi. On mukava tietää että teitä blogini lukijoita on edelleenkin vaikka puikottelutahti onkin hiipunut. Syksyä odotan kovasti. Silloin riittää töiltä aikaa neulomiselle taas enemmän. Vaikka siis töissäkin viihdyn erinomaisesti.

Laitan tähän kukkasia pihaltamme kiitokseksi Helmikselle Myssyviikkojen emännöinnistä ja iralle lahjoituksestasi.


Parvitulppaani, Tulipa tarda

Hyvää viikonloppua kaikille!
Minä odottelen jännityksellä tulevaa postia. :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti