sunnuntai 26. elokuuta 2007

SÄÄTÖJÄ



Lisäilin tekeillä -listaan virkatun huivin. Aloitin toissailtana tekemään sitä vanhan siskolleni virkkaamani huivin mukaan. Siskoni huivi kuuluu sarjaan vanhat virkkuut. Esittelen sen ja uuden alun kunhan ehdin päivänvalossa kuvata ne. Nyt ovat työkiireet olleet jälleen menossa ja vielä työmatkapyöräilyt päälle. Huivin aloitin HuPoilun merkeissä, ettei jää vaan tekemättä. Vähän olen joutunut arvailemaan silmukkamääriä kun vanhan huivin olen virkannut jostain buklee-langasta joskus 70-luvulla. Itselläni oli ohuesta villalangasta samanlainen, mutta sen olen antanut aikapäivää sitten johonkin pois.

Edelleen olen ollut erittäin ilahtunut sekä huivi- että lankavarastokommenteistanne. Kyllä tämä taitaa sitä sairautta olla (kuten olen joskus ennenkin sitä epäillyt) kun vielä täytyy keksiä noita selityksiä uusien lankojen ostolle :DD *reipasta naurua*.

Hyvää yötä ja viikonalkua kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti