tiistai 4. syyskuuta 2007

SYYSKUUN ENSIMMÄINEN JA EEDITTIÄ LOPUSSA



Vihdoin tänään iltapäivällä sain kuvattua ensimmäisen HuPoilutyöni. Eilen illalla kiinnitin hapsut reunoihin.


Lankana ohut Pirkkalanka, väri 315, jotain tooosivanhaa erää.
Koukku 4,5 ja langanmenekki ilman hapsuja 120g ja hapsujen kera 142g.
Koko ilman hapsuja pingoituksen jälkeen kärjen kohdalta 75cm ja ylhäältä leveys n.180cm. Varmaan olisi hiukan isommaksikin venynyt, mutta ihan riittävän iso tästä tuli.
Mallihan on peräisin vanhasta huivista.

10%projektiin en tätä laita, kun tämä oli jo hapsuja vaille valmis projektin alkaessa. Oma painokaan ei ole alentunut kun olen ollut vielä vähän toipilaana enkä ole reippailemaan jaksanut. Lääke on jo tehonnut koska kurkku ei enää tänä aamuna tuntunut kipeältä ja peite nielussa on häviämässä. Kiitoksia kaikille myötätuntoisista kommenteistanne. Niilläkin oli parantava voima :D

Tähän kyllä voin huivin myös lisätä.

Huomenna onkin jaksettava jo töihin. Tämä syyskuukin on vielä melko kiireinen, vasta lokakuussa alkaa olla reilusti vapaata. Oikein kovasti odotan että pääsisin aloittamaan jotain suuritöistä palmikkoneuletta.

Minttumaaria olen iltasella tikutellut, vasta kakkoskaavion puolivälissä olen. Lapasia olen suunnitellut mutta en ole saanut päätettyä minkälaista aloittaisin. Sukkiakin jo tarvittaisiin meillä. Miettimään siis niitä.

Edit: Ullablogista bongasin uuden Flikcr -ryhmän, Knits from Ulla, johon liityin kiireen vilkkaa, onhan minulla ensimmäinen Ullaneule tulollaan!!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti