torstai 25. lokakuuta 2007

HILJAISELOA JA ELOA HILJAISUUDESSA



TORSTAI ON TOIVOA TÄYNNÄ

Olin ajatellut kirjoittaa seuraavan kerran tänne vasta sitten kun olen saanut valmista esiteltävää, vaan toisin kävi! Tai on täällä kohta valmista neulettakin, nimittäin Revontuli on päättelyä valmis. Nyt vaan tuntuu siltä että on pakko purkaa vähän oloa tännekin.

Olen ollut väsynyt ja alamaissakin viime aikoina (kiireinen kesä ilman lomaa vaatii näköjään veronsa) ja sitten kaiken lisäksi perheemme on saanut shokin tänään!!! Isäni joutuu tai pikemminkin pääsee ohitusleikkaukseen. Sydän oireili tiistaina ja tänään varjoainekuvaus paljasti tilanteen: suuntana Mehiläinen ja heti ensi maanantaina. Täysi yllätys meille kaikille, myös isälleni. Ei mitään oireita aiemmin. Olen ollut äidilleni tukena ja apuna ja käyty isää katsomassa sairaalassa. Nyt vaan päivä kerrallaan porskutellaan eteenpäin.

Tilausneuleitakin olen yrittänyt koneella tehdä, vaan en oikein jaksa niihinkään keskittyä. Nyt pitää olla vaan yksinkertaista työtä puikoilla. Kyllähän sairaalassa on puikot välillä heiluneet. Terapiaa kuten tiedättekin.:D

Uuteen huiviryhmäänkin on tullut liityttyä viime viikon lopulla. Springshawlsuprise alkaa vasta ensi vuoden puolella. Tiistaina sain spostia Mysteryshawlgroupin vetäjältä Reneeltä uudesta MysteryShawl 6 jouluhuivin alkamisesta. Tulipa liityttyä sinnekin.

Tässähän tätä tälle illalle. Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti