torstai 21. helmikuuta 2008

VIRTA-SUKAT + EDIT ILLALLA



Esinnä: Olen aivan otettu :)) runsaista kehuistanne!! KIITOS teille kaikille! Olen itsekin oikein tyytyväinen maratonsukkiini.
Lisäsin loppuun niitä tietoja.

Tässä pikainen postaus uusista sukistani. Tänään on taas niin kiirus mennen tullen että illalla vasta ehdin tänne takaisin. Hovikuvaajatkin poissa, joten tyytyminen itse otettuun kuvaan.

Laitan toisenkin


Lisäilen tiedot myöhemmin. Nyt on mentävä!

VIRTA -sukat
ohje Punokset puikoille -kirjasta
koko kapeampi
 lanka Pirtin kehräämön 110 tex x 4 kampalanka
puikot 3 bambut
menekki 200g
mallikertoja 5
Muuta: enkä muistanut neuloa peilikuvina; olin jo pitkällä kuviossa ennen kuin muistin, eipä haittaa. Lankaa jäi vielä jäljelle, mutta parsinlangaksi täytyy muistaa jättää jonkun verran, nämä täysvillaiset kun eivät kestä kovaa kulutusta.

Tosin näitä sukkia taidan säästää hemmottelua varten, vaikka ei näitä kyllä raaskisi heti pois ottaa jaloista. Nyt varmaan pitäisi hankkia joku hame... Olen enemmän housuimmeinen.

Hih! Kuvista vielä, kyllä muutaman napsin ennen kuin tuli kelvollisia. Lumikin alkoi sulaa (hyvä ettei höyry noussut) terassilta jalkojeni alla jalkoja mallatessani. Välillä sitten koneelle sipsuttelin sievästi sukkasillani jääkönttejä matkalla ravistellen  tarkistamaan otoksia. (nauraa)

No olihan näissä tikuttelemista, mutta voisin tehdä kohta uudet samanlaiset. Taidan ensin tehdä kirjasta jotkut toiset sukat tai jotain muuta sieltä.

Jotain minun piti vielä kertoa sukista, mutta ajatus karkasi.

Hyvää yötä. Töissä alkaa tiukka kaksiviikkoinen, talviriparia ja pilkkikisaa jne. Siinä syy jos täällä on hiljaista. Minä olen töissä kun toiset lomailee. Vaan voipi se tuntua lomalta kun pääsee noita ihania murkkuja karkuun.

Nonnii. Nyt loppu :))




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti