maanantai 25. helmikuuta 2008

YLLÄTYKSIÄ LUVASSA!


Tulin näin työkiireiden lomassa kertomaan äsken saamastani iloisesta yllätyksestä. Osallistuin joku aika sitten Äiti neuloo -blogin arvauskisaan. Kisassa arvailtiin lankavaraston painoa ja minun arvaukseni osui lähimmäksi oikeaa.!!! Nyt rupesi jännittämään, mitäköhän yllätystä on luvassa.

Neulonutkin olen. Pitkästä aikaa kaivoin Must Have Cardigan -neuleen esiin. Takakappaletta olen nyt jatkanut kymmenisen senttiä. Kainalokavennuksissa olen jo menossa. Alla oleva kuva marraskuun 07 lopulta.


Mallineuletta takakappaleelta äsken kuvattuna.

Ja lankahan on sitä Pirtin 110 tex x 4 kampalankaa.

Tuli taasen huomattua, ettei pitäisi jättää suuritöistä neuletta kesken pitkäksi aikaa. (Tosin olihan se oranssi puserokin 15v kesken!) Kaikki ajatukseni olin unohtanut neuleen suhteen. Paperillekin olin merkinnyt vain jotain omituista 'koodikieltä'. Onneksi ei tarvinnut neuloa ja sitten purkaa kuin yksi kerros kun huomasin millä kerroksella olen menossa. Salapoliisi sai kuin saikin selville nuo koodimerkinnät.

Aina pitäisi vissiin viitsiä kirjoittaa vähän yksityiskohtaisemmin tiedot muistiin.. Tännekään en ollut merkinnyt mitään tarkempaa! Tuon unohtamisen takia en ollut viitsinyt syventyäkään minkään pikkuhetken ajaksi kelaamaan muistia taaksepäin. Eilen illalla oli sitten vihdoinkin sellainen hetki. Nyt kyllä yritän saada tämän vähitellen valmiiksi. Olisiko tämä nyt niin kuin lupaus?!

Nyt sohvalle hetkeksi neulomaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti