keskiviikko 18. maaliskuuta 2009

Baudelaire -sukat


Nämä sukat ovat olleet jo pitkään keskeneräisinä vaan eivät enää! Cookie A:n sukkakirjaa odotellessa olen näitä neuloskellut. Hänellähän on upeita sukkamalleja myynnissäkin, mutta aloittelin tästä ilmaismallista. Ohjeen olen tulostanut jo kesällä 2006! Olenko minä vähän myöhässä? :)



Baudelaire -sukat


Ohje Knitty Summer 2006


Suunnittelija Cookie A


Lanka Regia Silk


puikot 2,5 Addi pitsit


menekki 72 g



Ihan ohjeen mukaan en näitä tehnyt. Huomasin neuloneeni terää ohjetta pidemmälle, joten teinkin sitten tiimalasikantapäät enkä kiilallisia. Ei tarvinnut purkaa yhtään. Lankaan olen hiukan pettynyt koska se nöyhtäsi jo neulottaessa. Vähän harmittaa, mutta eivätköhän nämä kotisukiksi kelpaa. Todella miellyttävää materiaalia muuten ja neulomisjälkikin on tasaista. Yläreunan resorin oikeat silmukat neuloin kierrettyinä, ohjeessa oli ihan normaaliresorina.


Uuttakin sukkalankaa sain, Titityyn paketissa, siis aivan ihanaa. Kuvat olen ottanut, lisää niistä myöhemmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti